Amedspor bayrağına polis koruması
TFF 1. Lig’i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig’e çıkmaya hak kazanan Amedspor’un bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı. Bayrağın asılmasının ardından bölgede polis ekipleri görevlendirildi. Emniyet güçleri, Amedspor bayrağının olası bir müdahaleyle indirilmesini engellemek için köprü çevresinde gece boyunca nöbet tuttu. KARAYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN OLUMLU YANIT Sürecin başında Amedspor, İstanbul Boğazı’ndaki köprülerden birine kulüp bayrağının asılması talebiyle resmi başvuru yaptı. Bu başvuruyu değerlendiren Karayolları Genel Müdürlüğü, kulübün talebine olumlu yanıt verdi. Kurum tarafından kulübe gönderilen resmi yazıda, Süper Lig’e yükselme başarısının kutlanması amacıyla bayrağın Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılması uygun görüldü. ASKI SÜRESİ İKİ GÜN OLARAK BELİRLENDİ Karayolları Genel Müdürlüğü’nün…